lördag 31 augusti 2013

Sista inlägget.......

Sista inlägget innan vår resa. Den får
ni läsa om senare, då jag inte tar
med dator. Men i kväll så gick vi ner
för att kolla lite på EM i fälttävlan
på stranden. På vägen stötte vi på
denna Citroën, längesedan man
såg en sådan.

En massa stallar och tält hade slagits
upp nere på fälten.


Stora TV skärmar för åskådarna.


Kronprinsens husarer
var också här.

Lite ovant se hästar i grönområden där man
brukar gå. Men kul det händer saker i stan.

Vi var många som kollade genom
staketet. Det är avgiftsbelagt
inträde, vilket det inte varit förr.

Kaffeförsäljning.





Ängsblommorna står så fint ännu.





Husen längs Limhamnsvägen,
mittemot sundsdammarna
där tävlingarna pågår,
är så fräcka.
Men...vad är det där
 längst upp?

Jo en av TV:s kameror.


4 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder! Och bilen gillade jag. Ha en superbra resa!
    Agneta kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Snäckskalsdalen

      Tack......det är alltid roligt höra att ens bilder är fina, allra helst när man inte haft redigeringsprogram m.m. För jag har som sport att ta så fina, coola och fräcka bilder som möjligt, bara så där på plats rakt av, med min kamera.

      Radera
  2. Hej på´re :O) Hoppas att ni har/har haft en fin och trevlig resa. Ser fram emot att läsa om den. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Katarina


      Tack...ja jo nu när jag skriver svaret här till dig så är vi hemkomna. Det har varit en av de bästa resor jag gjort och ja du kan följa på nästa inlägg.... Kram.

      Radera