lördag 17 augusti 2013

Paketens innehåll.

Eftersom jag fått en förfrågan om vad som
fanns i mina födelsedagspaket så lägger
jag ut sakerna här. En necessär i brunt
skinn,fick jag av A:s föräldrar.
Det behövde jag verkligen.

En lite kul sak också. Hjärtan luffarschack.
En kul sak ha och spela med.....också från
A:s föräldrar.

Så denna varma tröja med
kapuschong från A + att hon bjöd 

på mat på Jensens Böfhus.
Har inte blivit firad av alla ännu
så kanske kanske man får lite till.

Så lovade jag också berätta vad vi
köpte i Kinnarp, då vi var där i veckan.
Dessa läderboots, rejält nedsatta,
dryga 400:-

Där ligger ju både sko och
presentshop.

Det blev gröna öljettlängd och
öljettkappor. Samma gröna som
vi har i storarums mattan.

2 kommentarer:

  1. Ursnygg necessär, som dessutom ser tillräckligt rymlig ut! Och huvtröjor kan man väl knappast få för många av, plus att jag tycker det är snyggast med enfärgade. Bra val där av A :o)

    Eftersom du inte visar upp nånting som härrör från dina egna parenteser, så räknar jag med att du kommer att ha ytterligare presanger att visa upp vad det lider ;o)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nina/Stjärnkraft

      Ja necessären var väldigt rymlig. Påminner lite om de handväskor som män hade förr på 80-talet....den har en handrem också...det hade ju de väskorna. Haha.
      Minns pappa hade ett par stycken och jag och brorsan fick visst låna sådan, och dom hade miniparaplyer i botten. Väskorna slutades väl användas när man började kalla dom för "bögslungor" hahahaha.

      Radera