torsdag 6 december 2012

Presentation

Hej.

Jag har tvingats skapa ännu en ny blogg p.g.a av att platsen på förra tog slut och när jag skulle betala för mer plats så gick inte detta. Har testat göra det nu en tid men då inget resultat blivit så gav jag upp och hoppas nu att denna nya blogg skall fungera bättre.

Den är helt nyöppnad och jag kommer uppdatera den undertiden som jag bloggar. Mitt namn "Skånegrabben i Malmö" är utbytt till "Copterman". Detta för att jag i framtiden kommer ta bilder uppe från luften, från en helikopter.....ja nu undrar ni? Men jag återkommer.

Bloggen kommer i stort sett handla om det den gjort innan men jag kommer göra nya saker och lite mer udda och en hel del helt annorlunda än tidigare.

Hoppas Ni gamla och att även nya följare kommer följa med på resan.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar