fredag 19 juli 2013

Det var fullsmockat med folk.......

I veckan har Emma varit på sitt dagis rätt
mycket, då A och jag jobbat.

Har också varit på A:s jobb och
hämtat henne då hon slutat.

Vi åkte till Slim Food och käkade Sushi.
Inte min favorit men har lärt mig
tycka om det.


Sista jobbardagen, innan min semester,
så åkte jag och en kollega med vår brukare
 till Sjöbo marknad.

När vi kom hade inte så många besökare
kommit ännu. Här står en kaffegubbe
redo att servera.


Men så strömmade mer och mer folk till.


Till sista var det fullsmockat av folk.
Detta är bara en gata av alla gator som var
packade med människor.

På vägen hem, i taxin, såg vi köer.
Troligen en rätt stor olycka.
Nu har jag semester och tänker bara njuta.

4 kommentarer:

  1. Ha nu en riktigt skön och trevlig semester. Kram Katarina :O)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Katarina

      Tackar...ja jo det skall jag ha. Ska försöka göra lite blandat nu denna semestern.

      Kramen

      Radera
  2. Ha det så gott på semestern. Själv har jag börjat jobba igår. Inte alls kul, men jag har haft en kanonsemester så jag klagar inte.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Myran

      Tack....ja vi skall försöka ha en kanon semester i år. Ett par saker vet vi redan andra får komma som de kommer.

      Radera